S55 eskatzeko aukera?

2.414 5
 #1
Escrito   0  0  
aupa foro!

urte bete daramatzat euskaltelekin kontratuan eta uzteko negoen ez dudalako erabiltzen baina esan didate telefonoz ezin dela utzi, dendara joan behar dudala. baina dendaria naskagarria da eta erabaki dut s55 promozioa eskatzea.

eskatzeko aukera al dut?

eskerrik asko.

GU SORTU GINEN ENBOR BERETIK SORTUKO DIRA BESTEAK

pioneer (troncomovil)(no funciona) -ericsson A1018s (no funciona) - alcatel one touch easy db-siemens c35 (roto)-siemens c25-nokia 8310(stolen)-sonyericsson t100-philips 530-siemens s55-siemens sl45-siemens a50-nokia 3200-nokia 3300-nokia 6230-t68i-sonyericsson k750i- nokia 6230i-nokia 5500-nokia 6230i-nokia e65-htc diamond-k850i-nokia n97 mini-motorola defy-iphone 3GS-sonyericsson arc s-sony z-nexus4-Microsoft 640xl-LG G3-Xiaomi Redmi Note 3
 #2
Escrito   0  0  
Aupa Neguetxea!

Ba egia esan, ustet promozio berri hori dala alta berriak nahi dituztenentzat ta etxian Euskaltelekin fakturatzen dutenentzat. Dena den, ez badizute telefonua hartzen uzten, in dezakezuna da; dakazun kontratua bajaz heman ta beste bat altaz telefono berri horren promozioaz onuratzeko. Lio handiya da, bainan oso tentagarria da, eh? jejeje.

Agurrak!!

PD: Kontuz, batzuk moskeatzen direla ez badegu erdaraz egiten, jajaja. Nik sentitzet, bainan euskaldun batekin ezin det beste hizkuntz batean egin, euskaraz badaki noski.

AGURRAK2!!!
 #3
Escrito   0  0  
Kaixo,
Agian berandu iritsi naiz gai honetara baino egia esan gabon hauetan ez naiz asko konektatu. Zenbat denbora egon behar da gutxienez kontratu horrekin?Hau da, nik orain kontratu berri bat egiten badet promozio hori aprobetxatzeko ta batez ere mugikor hori lortzeko, zenbat denboran egon beharko det hileroko gutxieneko kontsumo hori eginaz?Agian merezi duelako...
Agurrak denoi ta urte berri on!!
 #4
Escrito   0  0  
Aupa NATEB!!!

Ea, ba uste det Euskaltelen dauden kontratu guztiak (nik dakidanez behintzat) 12 hilabetekuak direla. Ez det inoiz entzun Euskaltelen "Contratos de Permanencia" delakoak daudenik Vodafonen bezala adibidez.

Ondorioz, agian 12 hilabetez kuota ondo aprobetxatzen badezu (hilero 6 euro errax gastatzen dira eta) ba ez da hain formula txarra mugikor hori lortzeko, ez da??

Agurrak! Ta Urte Berri ON!!!
 #5
Escrito   0  0  
Nik uste aukera ona dala bai...ni Movistar-eko bezeroa naiz, beraz gauza izango litzateke kontratu berri bat egitea hor ta 12 hilabete egon 6€ gastatzen (ezin esan asko kostako zaidanik jeje...). Gero 12 hilabete horietara baja ematerakoan arazorik izaten al da?horrelako kasurik entzun dezu? eta 12 hilabete horien ondoren Euskaltel-ek liberatzen al du mugikorra? galdera gehiegi urteberri egunerako?agian bai...
 #6
Escrito   0  0  
Aupa berriz ere emoticon sonrisa

Ia, Nere arrebak bajaz eman zun bere kontratua 12 hilabete pasata (Amenakin beste oferta batekin hasi zalako) ta jarri zioten arazo bakarra izan zen, ALTA egin zun leku berberan, egin beharko zuela BAJA. Besterik ez.
Mugikorra ea liberatzen duten 12 hilabet pasa ondoren? ba entzunda det kontratukoak baietz. Bainan noski, hori eska ezazu Baja hartu baino lehen.

Espero baliogarri izatea informaziyua.

Agurrak!!!
Volver a Euskaltel